Facebook English Greek
mistika_diatrofis

ΜΥΣΤΙΚΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Πείνα ή δίψα; Ο ρόλος το νερού στη διατροφή μας

Είναι πολύ δύσκολο για τον οργανισμό σας να διακρίνει τη διαφορά μεταξύ πείνας και δίψας. Έτσι, αν για παράδειγμα περπατήσετε για μισή ώρα, νιώθετε ξαφνικά ότι πεινάτε ενώ στην πραγματικότητα μπορεί απλά να είστε αφυδατωμένοι. Δοκιμάστε να πιείτε ένα ποτήρι νερό.
Παράλληλα η επιστημονική έρευνα έχει δείξει ότι ένα ποτήρι νερό πριν το γεύμα σας βοηθάει να αισθάνεστε πιο χορτάτοι και να τρώτε λιγότερο.

Πόσο νερό χρειάζεστε;

Η γενική αρχή είναι «πιείτε 6-8 ποτήρια νερό την ημέρα». Ωστόσο η ακριβής ποσότητα εξαρτάται από το ύψος και το βάρος σας, τη διατροφή σας καθώς και από το επίπεδο φυσικής σας δραστηριότητας.

Tips για σωστή «υδάτινη» διατροφή

Για να χαρείτε τα οφέλη που αναφέρθηκαν παραπάνω και αποτελούν λίγα μόνο από τα όσα το νερό προσφέρει, αρκεί να ακολουθείτε κάποιες συνήθειες, με τις οποίες η λειτουργία του οργανισμού σας θα τρέχει…νεράκι.
* Συνηθίστε να έχετε ένα μπουκάλι με νερό μαζί σας στο δρόμο ή στο αυτοκίνητο, ειδικά το καλοκαίρι
* Φροντίστε να έχετε ένα μπουκαλάκι νερό στο γραφείο σας όταν δουλεύετε
* Αφήστε ένα ποτήρι νερό δίπλα στο κρεβάτι σας – συχνά ξυπνάμε αφυδατωμένοι το πρωί και έχουμε ανάγκη από νερό
* Αντί να πιείτε ένα ποτήρι σόδα ή ένα φλιτζάνι καφέ προτιμήστε ένα ποτήρι νερό
* Να πίνετε μικρές ποσότητες νερού περιοδικά μέσα στην ημέρα – έξι ποτήρια νερό μαζί δεν είναι ό, τι καλύτερο. Δοκιμάστε λοιπόν να βάλετε ένα πρόγραμμα: Πιείτε ένα ποτήρι νερό κάθε μία με μιάμιση ώρα. Έτσι, λαμβάνετε σταδιακά την ποσότητα που χρειάζεστε χωρίς να «φουσκώσετε».
* Σε συγκεκριμένες συνθήκες, όπως η έντονη ζέστη ή η εξαντλητική σωματική άσκηση, η κατανάλωση νερού πρέπει να αυξάνεται.

Top